Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13974
Назва: Мотивація як складова управління персоналом та чинник конкурентних переваг (на прикладі ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП»)
Інші назви: Motivation as a component of personnel management and factor of competitive advantage (on the example of the SUBSIDIARY "LPP UKRAINE" of the JOINT STOCK COMPANY "LPP")
Автори: Долгіх, Є.В.
Бібліографічний опис: Долгіх Є. В. Мотивація як складова управління персоналом та чинник конкурентних переваг (на прикладі ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 051 «Економіка» за освітньою програмою «Управління персоналом та економіка праці» / Є. В. Долгіх; наук. кер. Т. П. Збрицька; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 76 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: мотивація
персонал
система управління персоналом
ефективність управління персоналом
motivation
personnel
personnel management system
efficiency of personnel management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти із створення умов забезпечення ефективної системи мотивації персоналом та її практичне впровадження у діяльність підприємства сфери торгівлі одягом. Проаналізовано поточний стан мотивації персоналу на підприємстві, визначено кількісну та якісну оцінку персоналу на підприємстві, оцінено ефективність поточних мотиваційних заходів на підприємстві, наведено пропозиції щодо вдосконалення мотивації персоналу на підприємстві. Запропоновано: 1. Впровадження заходів з удосконалення механізму мотивації на підприємстві. 2. Запровадити бонусну систему преміювання працівників. 3. Наведено загальні рекомендації щодо вдосконалення недоліків в системі мотивації персоналом в ДП «ЛПП УКРАЇНА». За результатами дослідження сформульовані заходи щодо підвищення ефективності діючої системи мотивації персоналом. Наведено обґрунтовані розрахунки економічного ефекту від запропонованих заходів.
The paper considers the theoretical aspects of creating conditions for an effective system of staff motivation and its practical implementation in the activities of the enterprise in the field of clothing trade. The current state of staff motivation at the enterprise is analyzed, quantitative and qualitative assessment of staff at the enterprise is determined, the effectiveness of current motivational measures at the enterprise is evaluated, proposals for improving staff motivation at the enterprise are given. Proposed: 1. Implementation of measures to improve the mechanism of motivation in the enterprise. 2. Introduce a bonus system of employee bonuses. 3. General recommendations for improving the shortcomings in the system of staff motivation in the SE "BOD UKRAINE". According to the results of the study, measures are formulated to increase the efficiency of the current system of staff motivation. Substantiated calculations of the economic effect of the proposed measures are given.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dolhikh.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долгіх Є.В. Реферат.pdf130,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.