Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14005
Назва: Управління вартістю підприємства
Інші назви: Value management of enterprise
Автори: Бесараб, А.О.
Бібліографічний опис: Бесараб А. О. Управління вартістю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Фінанси, фінансовий менеджмент та страхування» / А. О. Бесараб; наук. кер. С. О. Домбровська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 81 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: вартість підприємства
управління вартістю підприємства
метод дисконтування грошових потоків
оцінка вартості підприємства
фінансовий стан підприємства
value of enterprise
value-based management
discounted cash flow model
company valuation
financial analysis of the company
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади управління вартістю підприємства. Досліджено економічну сутність поняття «вартість підприємства». Визначено методичні підходи до її оцінки. Розглянуто концепції управління вартістю підприємства. Проаналізовано управління та оцінку вартості підприємства на прикладі компанії «BASF»: охарактеризовано фінансовий стан компанії, оцінена вартість «BASF» за допомогою дохідного підходу. Проведена оцінка системи управління вартістю «BASF». Обґрунтовано вплив «ESG»-управління як драйверу зростання вартості «BASF». Проаналізовано вплив нефундаментальних факторів на оцінку компанії за допомогою економіко-математичного моделювання. Запропоновано шляхи вдосконалення управління вартістю «BASF» на основі SWOT-аналізу.
Diploma thesis deals with the theoretical foundations of enterprise value management. The economic essence of the concept of "enterprise value" is investigated. Methodical approaches to its evaluation are determined. The concept of enterprise value management is considered. The management and valuation of the enterprise are analyzed on the example of the "BASF": the financial statement of the company is characterized, the value of "BASF" is estimated using a revenue approach. The evaluation of the cost management system "BASF" was carried out. The influence of ESG as a driver of BASF value growth is substantiated. The influence of non-fundamental factors on the company's assessment with the help of economic-mathematical modeling is studied. Ways to improve the cost management of "BASF" based on SWOT-analysis are proposed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Besarab.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бесараб А.О. Реферат.pdf208,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.