Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14005
Title: Управління вартістю підприємства
Other Titles: Value management of enterprise
Authors: Бесараб, А.О.
Citation: Бесараб А. О. Управління вартістю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Фінанси, фінансовий менеджмент та страхування» / А. О. Бесараб; наук. кер. С. О. Домбровська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 81 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: вартість підприємства
управління вартістю підприємства
метод дисконтування грошових потоків
оцінка вартості підприємства
фінансовий стан підприємства
value of enterprise
value-based management
discounted cash flow model
company valuation
financial analysis of the company
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні засади управління вартістю підприємства. Досліджено економічну сутність поняття «вартість підприємства». Визначено методичні підходи до її оцінки. Розглянуто концепції управління вартістю підприємства. Проаналізовано управління та оцінку вартості підприємства на прикладі компанії «BASF»: охарактеризовано фінансовий стан компанії, оцінена вартість «BASF» за допомогою дохідного підходу. Проведена оцінка системи управління вартістю «BASF». Обґрунтовано вплив «ESG»-управління як драйверу зростання вартості «BASF». Проаналізовано вплив нефундаментальних факторів на оцінку компанії за допомогою економіко-математичного моделювання. Запропоновано шляхи вдосконалення управління вартістю «BASF» на основі SWOT-аналізу.
Diploma thesis deals with the theoretical foundations of enterprise value management. The economic essence of the concept of "enterprise value" is investigated. Methodical approaches to its evaluation are determined. The concept of enterprise value management is considered. The management and valuation of the enterprise are analyzed on the example of the "BASF": the financial statement of the company is characterized, the value of "BASF" is estimated using a revenue approach. The evaluation of the cost management system "BASF" was carried out. The influence of ESG as a driver of BASF value growth is substantiated. The influence of non-fundamental factors on the company's assessment with the help of economic-mathematical modeling is studied. Ways to improve the cost management of "BASF" based on SWOT-analysis are proposed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Besarab.pdf
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бесараб А.О. Реферат.pdf208,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.