Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14069
Назва: | Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») |
Інші назви: | Formation of product strategy of the enterprise (on the example of "Telecard- Prylad") |
Автори: | Царьков, Р.В. |
Бібліографічний опис: | Царьков Р. В. Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / Р. В. Царьков; наук. кер. В. О. Літвінова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | продуктова стратегія стратегія розвитку формування стратегії підприємства product strategy development strategy formation of enterprise strategy |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства, їх склад та напрями підвищення ефективності використання.
Надана характеристика підприємства ТОВ «Телекард-Прилад», як суб’єкта господарювання; проведено аналіз фінансово-економічного стану підприємства ТОВ «Телекард-Прилад»; виконано аналіз продуктової стратегії підприємства.
Обґрунтовано продуктова стратегія для підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»; Запропоновано заходи щодо забезпечення стабільного збуту електричних лічильників та стабільного збуту іншої продукції підприємства. The paper considers the theoretical aspects of the product strategy of the enterprise, their composition and ways to improve efficiency. The characteristic of the enterprise "Telecard-Prylad" as a business entity is given; the analysis of the financial and economic condition of the enterprise "Telecard- Prylad " was carried out; the analysis of product strategy of the enterprise is executed. The product strategy for the company "Telecard- Prylad " is substantiated; Measures to ensure stable sales of electricity meters and stable sales of other products of the enterprise are proposed. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Tsarkov.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Царьков Р.В. Реферат.pdf | 242,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.