Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарьков, Р.В.-
dc.date.accessioned2022-01-21T07:58:55Z-
dc.date.available2022-01-21T07:58:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦарьков Р. В. Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / Р. В. Царьков; наук. кер. В. О. Літвінова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Tsarkov.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства, їх склад та напрями підвищення ефективності використання. Надана характеристика підприємства ТОВ «Телекард-Прилад», як суб’єкта господарювання; проведено аналіз фінансово-економічного стану підприємства ТОВ «Телекард-Прилад»; виконано аналіз продуктової стратегії підприємства. Обґрунтовано продуктова стратегія для підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»; Запропоновано заходи щодо забезпечення стабільного збуту електричних лічильників та стабільного збуту іншої продукції підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the product strategy of the enterprise, their composition and ways to improve efficiency. The characteristic of the enterprise "Telecard-Prylad" as a business entity is given; the analysis of the financial and economic condition of the enterprise "Telecard- Prylad " was carried out; the analysis of product strategy of the enterprise is executed. The product strategy for the company "Telecard- Prylad " is substantiated; Measures to ensure stable sales of electricity meters and stable sales of other products of the enterprise are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпродуктова стратегіяen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectформування стратегії підприємстваen_US
dc.subjectproduct strategyen_US
dc.subjectdevelopment strategyen_US
dc.subjectformation of enterprise strategyen_US
dc.titleФормування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)en_US
dc.title.alternativeFormation of product strategy of the enterprise (on the example of "Telecard- Prylad")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царьков Р.В. Реферат.pdf242,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.