Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНерян, Т.В.-
dc.date.accessioned2022-01-25T12:06:19Z-
dc.date.available2022-01-25T12:06:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНерян Т. В. Маркетингова товарна політика ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Т. В. Нерян; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Neryan.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства, методи організації маркетингової товарної політики. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку товарної політики підприємства ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» на ринку метизної продукції, в тому числі модифікація товарної номенклатури підприємства за допомогою матриці BCG, ABC- аналізу, вдосконалення системи контролю якості на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise, methods of organizing the marketing product policy. Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise PJSC "PO" Stalkanat-Silur " The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of PJSC “PO“ Stalkanat-Silur ”in the hardware market are proposed, including the modification of the company's product range using the BCG matrix, ABC-analysis, improving the quality control system at the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectSWOT - аналізen_US
dc.subjectметизна продукціяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectSWOT - analysisen_US
dc.subjecthardware productsen_US
dc.titleМаркетингова товарна політика ПрАТ ВО «Стальканат-Сілур»en_US
dc.title.alternativeMarketing commodity policy of PJSC PO "Stalkanat-Silur"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нерян Т.В. Реферат.pdf453,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.