Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14096
Назва: Маркетингові комунікації ветеринарної клініки Ексвет
Інші назви: Marketing Communities of Veterinary Clinics Exvet
Автори: Столярова, В.Л.
Бібліографічний опис: Столярова В. Л. Маркетингові комунікації ветеринарної клініки Ексвет: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. Л. Столярова; наук. кер. М. А. Саєнсус; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
стратегічний аналіз
маркетингова діяльність
marketing
marketing communications
competitiveness
marketing strategy
strategic analysis
marketing activity
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія та його конкурентне середовище ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет», сукупність методичних та прикладних аспектів формування комунікаційної кампанії на підприємстві.
The subject of advancing the quality of robots is the organization mechanism injected into marketing into the activity of the company TOV "Center for Veterinary Services" Exvet ". About 'uktom advancing the quality of robots є the company that is the most competitive middle-class TOV Center for Veterinary Services' Exvet'. Methods of qualification of robots for the advancement and development of organizational marketing mechanisms for the development of marketing functions of the company "Center for Veterinary Services" Eksvet " Key words: marketing, marketing communications, competitiveness, marketing strategy, strategic analysis, marketing activity.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Stolyarova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Столярова В.Л. Реферат.pdf368,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.