Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14097
Title: | Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку фурнітури |
Other Titles: | The use of marketing research in the activities of the company Maximum Plus in the hardware market |
Authors: | Теплицький, О.С. |
Citation: | Теплицький О. С. Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку В2В мебельної фурнітури : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / О. С. Теплицький; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг маркетингова стратегія маркетингова діяльність marketing strategic analysis marketing activity |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2В меблевої фурнітури.
Проаналізовано економічну діяльність ТОВ «Максимум Плюс» з останні 3 роки, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEPта БКГ аналізу для отримання даних по продажам компаніх, визначення відноснох долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії.
Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2В мебельноїфурнітури, покращення способу проведення маркетингових досліджень, підвищення рівня взаємозв’язку з контактними аудиторіями. The quality of the bachelor's work is stored in three sections. About the message the enterprise Maximum Plus that processes how isusing when conducting marketing campaigns on the B2B market of furniture accessories.The workshows the theoretical aspects of the marketing campaigns, it starts injecting the macro and the micro middle on the enterprise's activity, mathematically, the methods and methods of reducing the enterprise's activity. Analyzed the economic performance of LLC "Maximum Plus" from 2018 to 2020, I found economical and mathematical analysis using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods for identifying sales companies, those who are strong injecting into the activity of the company. Proponents have been made to improve the company's activity on the B2B market of furniture furnishings, reduced to the method of conducting marketing campaigns, to promote communication with contact audiences. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Teplytsky.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Теплицький О.С. Реферат.pdf | 117,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.