Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеплицький, О.С.-
dc.date.accessioned2022-01-25T13:33:50Z-
dc.date.available2022-01-25T13:33:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТеплицький О. С. Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку В2В мебельної фурнітури : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / О. С. Теплицький; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Teplytsky.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2В меблевої фурнітури. Проаналізовано економічну діяльність ТОВ «Максимум Плюс» з останні 3 роки, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEPта БКГ аналізу для отримання даних по продажам компаніх, визначення відноснох долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії. Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2В мебельноїфурнітури, покращення способу проведення маркетингових досліджень, підвищення рівня взаємозв’язку з контактними аудиторіями.en_US
dc.description.abstractThe quality of the bachelor's work is stored in three sections. About the message the enterprise Maximum Plus that processes how isusing when conducting marketing campaigns on the B2B market of furniture accessories.The workshows the theoretical aspects of the marketing campaigns, it starts injecting the macro and the micro middle on the enterprise's activity, mathematically, the methods and methods of reducing the enterprise's activity. Analyzed the economic performance of LLC "Maximum Plus" from 2018 to 2020, I found economical and mathematical analysis using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods for identifying sales companies, those who are strong injecting into the activity of the company. Proponents have been made to improve the company's activity on the B2B market of furniture furnishings, reduced to the method of conducting marketing campaigns, to promote communication with contact audiences.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleВикористання маркетингових досліджень в діяльності компанії Максимум Плюс на ринку фурнітуриen_US
dc.title.alternativeThe use of marketing research in the activities of the company Maximum Plus in the hardware marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теплицький О.С. Реферат.pdf117,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.