Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412
Назва: Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності
Інші назви: Гостиничные сети в современной индустрии гостеприимства
Hotel chains in the modern hospitality industry
Автори: Галасюк, К.А.
Галасюк, Е.А.
Galasyuk, K.
Бібліографічний опис: Галасюк К. А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності / К. А. Галасюк // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Одеса: ОДЕУ, 2012. - №21(173). - С.127-135.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельний ланцюг
готельний бренд
франчайзинг
індустрія гостинності
міжнародні готельні мережі
гостиничная цепь
гостиничный бренд
франчайзинг
индустрия гостеприимства
международные гостиничные сети
hotel chain
hotel brand
franchise
hospitality industry
international hotel chains
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено дослідження ролі готельних ланцюгів у сучасній індустрії гостинності та виявлення основних переваг об’єднання готелів. Автор надає увагу історії розвитку готельних мереж, процесу зародження та становлення світової готельної індустрії. Розглядаються причини та цілі об’єднання готелів, а також різноманітні системи управління корпораціями. Складено рейтинг 10 світових готельних мереж-лідерів та рейтинг 20 найкращих готельних брендів.
В статье проведено исследование роли гостиничных цепей в современной индустрии гостеприимства, а также выявлены основные преимущества объединения гостиниц. Автор уделяет внимание истории развития гостиничных сетей, процессу зарождения и становления мировой гостиничной индустрии. Рассматриваются причины и цели объединения гостиниц, а также различные системы управления корпорациями. Составлен рейтинг 10 мировых гостиничных сетей-лидеров и рейтинг 20 лучших гостиничных брендов.
The paper studies the role of hotel chains in the modern hospitality industry, and identifies the main benefits of combining hotels. The author gives attention to the history of the hotel unions, the process of birth and formation of the global hotel industry. The reasons and purposes of the hotel associations and different systems of corporations’ management are considered. The top 10 ranking hotel groups in the world and the top 20 ranking hotel brands are created.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності.pdf202,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.