Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБірштейн, Є.О.-
dc.date.accessioned2022-01-28T09:11:23Z-
dc.date.available2022-01-28T09:11:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБірштейн Є. О. Шляхи удосконалення діяльності КП «Туристично-інформаційний центр міста Одеси» з організації послуг культурного туризму : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Є. О. Бірштейн; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Birstein.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науково-теоретичні підходи щодо надання послуг культурного туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики комунального підприємства «ТІЦ міста Одеси». За результами маркетингового дослідження ринку споживачів туристичних послуг, розроблено програма туру культурного туризму для іноземних туристів за маршрутом Варшава – Одеса – Варшава, за прямим авіарейсом компанії «LOT Polish Airlines». В роботі проведено економічне обґрунтування доцільності реалізації розробленого туристичного продукту на туристичному ринку. Для отримання цільового прибутку – 37843.75 грн. необхідно забезпечити реалізацію 20 путівок. Показник фінансової міцності розробленого туру складає – 94%. Зростанню продажу послуг культурного туризму на туристичному ринку буде сприятиме комунікаційна політика КП «Туристичний інформаційний центр м. Одеси».en_US
dc.description.abstractThe paper considers scientific and theoretical approaches to the provision of cultural tourism services. The analysis of economic activity and organizational structure, a condition of a communication policy of the municipal enterprise "TIC of the city of Odessa" is carried out. According to the results of the marketing research of the market of consumers of tourist services, a program of cultural tourism tour for foreign tourists on the route Warsaw - Odessa - Warsaw, on a direct flight of the company "LOT Polish Airlines" has been developed. The economic substantiation of expediency of realization of the developed tourist product in the tourist market is carried out in the work. To receive the target profit UAH 37843.75, it is necessary to ensure the implementation of 20 vouchers. The financial strength of the developed tour is - 94%. The growth of sales of cultural tourism services in the tourist market will be facilitated by the communication policy of KP "Tourist Information Center of Odessa".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристично-інформаційній центрen_US
dc.subjectпослуги культурного туризмуen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectкомунальне підприємствоen_US
dc.subjecttourist information centeren_US
dc.subjectcultural tourism servicesen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectcommunal enterpriseen_US
dc.titleШляхи удосконалення діяльності КП «Туристично-інформаційний центр міста Одеси» з організації послуг культурного туризмуen_US
dc.title.alternativeWays to improve the activities of the «Tourist Information Center of the city of Odessa» for the organization of cultural tourism servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бірштейн Є.О. Реферат.pdf138,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.