Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостандакі, К.В.-
dc.date.accessioned2022-01-28T09:43:10Z-
dc.date.available2022-01-28T09:43:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКостандакі К. В. Розробка заходів просування послуг сільського зеленого туризму (на прикладі туристичного підприємства «Отдых на славу») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / К. В. Костандакі; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kostandaki.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку послуг сільського зеленого туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану конкурентного середовища підприємства, визначено умови розвитку послуг сільського зеленого туризму. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту сільського зеленого туризму на підприємстві «Отдых на славу». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства щодо просування послуг запропоновано цифрові технології та заходи приваблення туристів в Інтернет середовищі (соціальні мережі).en_US
dc.description.abstractThe paper considers normative-legal and scientific-theoretical approaches to the development of rural green tourism services. The analysis of economic activity and organizational structure, a condition of a competitive environment of the enterprise, conditions of development of services of rural green tourism is carried out. Measures have been developed to form a tourist product of rural green tourism at the enterprise "Rest for Glory". The calculation of economic efficiency of the developed project of a tourist product is carried out. To improve the marketing activities of the company to promote services, digital technologies are proposed to attract tourists to the Internet environment (social networks).-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпослуги сільського зеленого туризмуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectканали просуванняen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectrural green tourism servicesen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpromotion channelsen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.titleРозробка заходів просування послуг сільського зеленого туризму (на прикладі туристичного підприємства «Отдых на славу»)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of measures to promote rural green tourism services on the example of the tourist enterprise "Rest on glory"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костандакі К.В. Реферат.pdf386,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.