Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаласюк, К.А.-
dc.contributor.authorГаласюк, Е.А.-
dc.contributor.authorGalasyuk, K.-
dc.date.accessioned2014-05-15T10:19:54Z-
dc.date.available2014-05-15T10:19:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаласюк К. А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності / К. А. Галасюк // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. - Одеса: ОДЕУ, 2012. - №21(173). - С.127-135.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412-
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження ролі готельних ланцюгів у сучасній індустрії гостинності та виявлення основних переваг об’єднання готелів. Автор надає увагу історії розвитку готельних мереж, процесу зародження та становлення світової готельної індустрії. Розглядаються причини та цілі об’єднання готелів, а також різноманітні системи управління корпораціями. Складено рейтинг 10 світових готельних мереж-лідерів та рейтинг 20 найкращих готельних брендів.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проведено исследование роли гостиничных цепей в современной индустрии гостеприимства, а также выявлены основные преимущества объединения гостиниц. Автор уделяет внимание истории развития гостиничных сетей, процессу зарождения и становления мировой гостиничной индустрии. Рассматриваются причины и цели объединения гостиниц, а также различные системы управления корпорациями. Составлен рейтинг 10 мировых гостиничных сетей-лидеров и рейтинг 20 лучших гостиничных брендов.-
dc.description.abstractThe paper studies the role of hotel chains in the modern hospitality industry, and identifies the main benefits of combining hotels. The author gives attention to the history of the hotel unions, the process of birth and formation of the global hotel industry. The reasons and purposes of the hotel associations and different systems of corporations’ management are considered. The top 10 ranking hotel groups in the world and the top 20 ranking hotel brands are created.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectготельний ланцюгru_RU
dc.subjectготельний брендru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectіндустрія гостинностіru_RU
dc.subjectміжнародні готельні мережіru_RU
dc.subjectгостиничная цепьru_RU
dc.subjectгостиничный брендru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectиндустрия гостеприимстваru_RU
dc.subjectмеждународные гостиничные сетиru_RU
dc.subjecthotel chainru_RU
dc.subjecthotel brandru_RU
dc.subjectfranchiseru_RU
dc.subjecthospitality industryru_RU
dc.subjectinternational hotel chainsru_RU
dc.titleГотельні ланцюги в сучасній індустрії гостинностіru_RU
dc.title.alternativeГостиничные сети в современной индустрии гостеприимстваru_RU
dc.title.alternativeHotel chains in the modern hospitality industryru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.