Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, А.В.-
dc.date.accessioned2022-01-28T11:08:34Z-
dc.date.available2022-01-28T11:08:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБондар А. В. Шляхи розширення надання послуг пляжно-купального туризму (на прикладі ТП «Атлантик тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / А. В. Бондар; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Bondar.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття туристичної послуги, елементи туристичного продукту, рівні туристичного продукту та підходи до аналізу рівня надання послуги туристичного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти туристичного продукту як комплексу послуг, що надається туристичним підприємством та підприємствами сфери туризму. У другому розділі проаналізовано діяльність туристичного підприємства «Атлантик тревел», особливості оцінки рівня надання послуги з позиції конкурентного середовища та споживачів. Проведено дослідження з формування профілю споживачів підприємства. У третьому розділі надано пропозиції щодо автоматизації робочого місця менеджера, підвищення підготовки персоналу та запропоновано новий для підприємства туристичний продукт.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the concept of tourist service, elements of the tourism product, the level of the tourism product and approaches to the analysis of the level of provision of the tourist enterprise service are considered in the paper. The first section deals with the theoretical aspects of the tourist product as a complex of services provided by the tourist enterprise and enterprises of the tourism sector. The second section analyzes the activities of the tourist company Atlantic Travel, especially the assessment of the level of service delivery from the standpoint of the competitive environment and consumers. The research on formation of the profile of consumers of the enterprise was conducted. The third section provides suggestions for automating the manager's workplace, improving staff training and proposing a new tourist product for the company.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectрівні туристичного продуктуen_US
dc.subjectрівень надання послугиen_US
dc.subjectтуристичний операторen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subjecttourist product levelen_US
dc.subjectlevel of service provisionen_US
dc.subjecttourist operatoren_US
dc.titleШляхи розширення надання послуг пляжно-купального туризму (на прикладі ТП «Атлантик тревел»)en_US
dc.title.alternativeWays to expand the provision of beach and bathing tourism services (on the example of travel company "Atlantic Travel")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар А.В. Реферат.pdf619,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.