Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, І.О.-
dc.date.accessioned2022-01-28T11:17:54Z-
dc.date.available2022-01-28T11:17:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБондаренко І. О. Особливості управління підприємством в сегменті HoReCa (на прикладі ФОП Сербіна І.О.) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / І. О. Бондаренко; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 91 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Bondarenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні основи управління підприємствами малого бізнесу в сегменті HoReCa та їхній розвиток. Визначено поняття, місце та роль малих підприємств в сучасній економіці. Вивчено особливості управління підприємствами малого бізнесу. Вивчено теоретико-практичні засади розвитку малих підприємств-дистриб’юторів в сегменті HoReCa з точки зору маркетингу. Проаналізовано стан сегменту HoReCa в Україні та Одеському регіоні. Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ФОП Сербіна І.О., а також досліджено та оцінено його діяльність у сегменті HoReCa.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals the theoretical foundations of small business management in the HoReCa segment and its development. The concept, place and role of small enterprises in the modern economy are defined. Peculiarities of small business management are studied. Theoretical and practical principles of development of small distributors in the HoReCa segment from the point of view of marketing are studied. The position of the HoReCa segment in Ukraine and the Odessa region is analyzed. The organizational and economic development of the private entrepreneur Serbina I.O. is analyzed, as well as its activity in the HoReCa segment is investigated and evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління малим підприємствомen_US
dc.subjectсегмент HoReCaen_US
dc.subjectринок FMCG-продукціїen_US
dc.subjectдистриб’юторська діяльністьen_US
dc.subjectоптова та роздрібна торгівляen_US
dc.subjectринок BtoBen_US
dc.subjectsmall business managementen_US
dc.subjectHoReCa segmenten_US
dc.subjectFMCG marketen_US
dc.subjectdistribution activitiesen_US
dc.subjectwholesale and retail tradeen_US
dc.subjectB2B marketen_US
dc.titleОсобливості управління підприємством в сегменті HoReCa (на прикладі ФОП Сербіна І.О.)en_US
dc.title.alternativeFeatures of enterprise management in the HoReCa segment (on the example of the private entrepreneur Serbina I.O.)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко І.О. Реферат.pdf592,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.