Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовицька, А.В.-
dc.date.accessioned2022-01-28T11:32:20Z-
dc.date.available2022-01-28T11:32:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНовицька А. В. Впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / А. В. Новицька; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Novitska1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ першому розділі роботи проаналізовані теоретичні аспекти та розвиток PR – інструментарію в маркетингової діяльності, визначено специфіка PR в туристичній галузі. У другому розділі надано аналіз організаційно - економічної діяльності ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ», досліджено особливості PR-діяльності туристичного підприємства. У третьому розділі обґрунтовані шляхи впровадження сучасних інструментів PR в діяльність ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ» та запропоновано розробку концепції PR-компанії туристичного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe first section of the work analyzes the theoretical aspects and development of PR - tools in marketing activities, identifies the specifics of PR in the tourism industry. In the second section the analysis of organizational - economic activity of LLC "EMPIRE TOURS VIP CLUB" is given, features of PR-activity of the tourist enterprise are investigated. The third section substantiates the ways of introduction of modern PR tools in the activities of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB" and proposes the development of the concept of PR - a tourist company.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectPR-діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконцепції PR-компаніїen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjectPR-activityen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectPR-company conceptsen_US
dc.titleВпровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ»)en_US
dc.title.alternativeIntroduction of PR tools in the activities of a tourist enterprise (on the example of LLC "EMPIRE TOUR VIP CLUB")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новицька А.В. Реферат.pdf606,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.