Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14133
Назва: Шляхи удосконалення діяльності туристичного підприємства в сфері послуг гастрономічного туризму (на прикладі туроператора «Селезньов Тур»)
Інші назви: Ways to improve the activities of a tourist enterprise in the field of gastronomic tourism services (on the example of the tour operator Seleznyov Tour)
Автори: Ревіна, Р.Р.
Бібліографічний опис: Ревіна Р. Р. Шляхи удосконалення діяльності туристичного підприємства в сфері послуг гастрономічного туризму (на прикладі туроператора «Селезньов Тур») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Р. Р. Ревіна; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 65 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: гастрономічний туризм
регіон
конкурентні переваги
маркетинг
економічна ефективність
туроператор
територіальна кооперація
туристичні послуги
gastronomic tourism
region
competitive advantages
marketing
economic efficiency
tour operator
territorial cooperation
tourist services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються науково-теоретичні підходи щодо удосконалення діяльності туристичного підприємства в сфері послуг гастрономічного туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану ринку споживачів підприємства за сегментами попиту, SWOT - аналіз умов розвитку послуг гастрономічного туризму. Розроблено схема територіально-виробничої кооперації туристичного підприємства «Селезньов Тур» в регіональному проекті еногастрономічного туризму «Дороги вина та смаку Придунайської Бесарабії». Обґрунтовано прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження заходів щодо цифрового оновлення сайту «Селезньов тур» з урахуванням розвитку діяльності на ринку послуг гастрономічного туризму. Прогнозований термін окупності складає 120 днів. Впровадження в діяльність підприємства інструментів діджиталізації надає можливість задіяти таргетовану рекламу у соціальних мережах, сегментовані розсилки для кожної аудиторії споживачів послуг гастрономічного туризму.
The paper considers scientific and theoretical approaches to improving the activities of a tourist enterprise in the field of gastronomic tourism services. The analysis of economic activity and organizational structure, the state of the consumer market of the enterprise by segments of demand, SWOT - the analysis of conditions of development of services of gastronomic tourism is carried out. The scheme of territorial-production cooperation of the tourist enterprise "Seleznyov Tour" in the regional project of gastronomic tourism "Roads of wine and taste of the Danube Bessarabia" is developed. The forecast calculation of economic efficiency of expenses for introduction of measures for digital updating of the site "Seleznyov Tour" taking into account development of activity in the market of services of gastronomic tourism is substantiated. The estimated payback period is 120 days. The introduction of digitalization tools in the enterprise provides an opportunity to use targeted advertising on social networks, segmented mailings for each audience of consumers of gastronomic tourism services.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Revina1.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревіна Р.Р. Реферат.pdf316 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.