Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1414
Title: Міжнародні готельни ланцюги як ініціатори впровадження інновацій в туристичну сферу
Other Titles: Международные гостиничные цепи как инициаторы внедрения инноваций в туристическую сферу
International hotel chains as initiators of innovations introduction to the tourism sector
Authors: Галасюк, К.А.
Галасюк, Е.А.
Galasyuk, K.
Citation: Галасюк К. А. Міжнародні готельни ланцюги як ініціатори впровадження інновацій в туристичну сферу / К. А. Галасюк // Cучасні тенденції розвитку туризму та індустрії гостинності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених. - Донецьк: ДонНУЕТ, 2013. - С. 55-58.
Issue Date: 2013
Publisher: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Keywords: інновації
інновації в туризмі
інноваційна діяльність
інноваційний розвиток
готелі
підприємства готельного господарства
готельні мережі
инновации
инновации в туризме
инновационная деятельность
инновационное развитие
гостиницы
предприятия гостиничного хозяйства
гостиничные сети
innovation
innovation in tourism
innovation activity
innovation development
hotels
hotel enterprises
hotel chains
Abstract: Визначено вплив інновацій на розвиток готельного господарства. З’ясовано, що завдяки мережевої формі організації готельного господарства вдосконалюються стандарти обслуговування, здійснюється рух технологій, досвіду, ноу-хау та цінних ресурсів підприємств. Наведено приклади інноваційних програм готельної мережі «Westin Hotels & Resorts».
Определено влияние инноваций на развитие гостиничного хозяйства. Выяснено, что благодаря сетевой форме организации гостиничного хозяйства совершенствуются стандарты обслуживания, осуществляется движение технологий, опыта, ноу-хау и ценных ресурсов предприятий. Приведены примеры инновационных программ гостиничной сети «Westin Hotels & Resorts».
The effect of innovation on the development of of hotel industry was determined. It was found that through the hotel industry network form organization the service standards are improved, the movement of technology, experience, know-how and resources of enterprises are carried. Examples of innovative programs of hotel chain «Westin Hotels & Resorts» are represented.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1414
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.