Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14162
Title: Управління корпоративним бізнесом в умовах цифрової економіки
Other Titles: Corporate business management in a digital economy
Authors: Кутишенко, Р.С.
Citation: Кутишенко Р. С. Управління корпоративним бізнесом в умовах цифрової економіки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. «072 Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Управління діяльністю банків на фінансовому ринку» / Р. С. Кутишенко; наук. кер. В. В. Коваленко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 137 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: банк
банківські послуги
ринок банківських послуг
цифрова економіка
інтернет – банкінг
мобільний банкінг
корпоративний бізнес
bank
banking services
banking services market
digital economy
internet banking
mobile banking
corporate business
Abstract: У роботі узагальнюються особливості використання цифрових технологій при банківському обслуговуванні корпоративного бізнесу. Цифровізація світової економіки, що відбулася за останнє десятиліття, спричинила підвищення конкуренції на ринку фінансових послуг, змусивши банківську систему реагувати на нові виклики. Завдяки прогресу цифрових технологій фінансові послуги трансформуються та стають більше орієнтованими на клієнтів. Виникли банки, які працюють лише через мобільні додатки, а надавачі послуг інтернет-платежів розширилися та пропонують споживче кредитування. Використання цифрових технологій у банківській діяльності дозволить банкам поліпшити якість і прибутковість не лише від надання банківських послуг, а й від підвищення ефективності супутніх процесів, таких як управління персоналом, аналітична діяльність, забезпечення безпеки інформації тощо. На основі проведеного аналізу автором зроблені висновки, що для створення повноцінного ринку банківських послуг в умовах цифровізації в Україні доцільно було б вирішити проблеми, які постали перед даною сферою. Надані рекомендації щодо удосконалення банківського обслуговування корпоративного бізнесу в АТ «Південний» щодо підвищення стандартів якості обслуговування клієнтів, впровадження нових банківських продуктів, подальшого вдосконалення інноваційної стратегії розвитку. Під чaс дoслiдження викoристoвyвaлися нaстyпнi зaгaльнoнayкoвi метoди: yзaгaльнення тa системaтизaцiя; пoрiвняння; системний aнaлiз.
The paper summarizes the features of the use of digital technologies in corporate banking. The digitalisation of the global economy over the past decade has led to increased competition in the financial services market, forcing the banking system to respond to new challenges. With the advancement of digital technologies, financial services are being transformed and become more customer-oriented. Banks have emerged that operate only through mobile applications, and Internet payment service providers have expanded to offer consumer lending. The use of digital technologies in banking will allow banks to improve the quality and profitability not only of providing banking services, but also of improving the efficiency of related processes such as personnel management, analytical activities, information security and more. Based on the analysis, the author concluded that to create a full-fledged market for banking services in the context of digitalization in Ukraine, it would be appropriate to solve the problems facing this area. Recommendations for improving the banking services of corporate business in JSC "Southern" to improve the quality of customer service, the introduction of new banking products, further improvement of innovative development strategy. During the research, the following general methods were used: generalization and systematization; comparison; system analysis.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kutishenko.pdf
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кутишенко Р.С. Реферат.pdf419,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.