Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14163
Назва: Управління роздрібним бізнесом банків України
Інші назви: Management of retail business of Ukrainian banks
Автори: Марушевська, В.В.
Бібліографічний опис: Марушевська В. В. Управління роздрібним бізнесом банків України : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. «072 Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Управління діяльністю банків на фінансовому ринку» / В. В. Марушевська; наук. кер. Ю. О. Гаркуша; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 89 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: банківська діяльність
роздрібний бізнес
банківський ритейл
кредит
депозит
банківський продукт
banking activity
retail business
banking retail
credit
deposit
banking product
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто процес управління роздрібним бізнесом банків України. Досліджено теоретичні основи роздрібного банківського бізнесу; визначено особливості банківського ритейлу; проаналізовано сучасний стан роздрібних банківських послуг; досліджено стан депозитного ринку в сфері обслуговування фізичних осіб; розглянуто діяльність АТ «Південний» на ринку роздрібних банківських послуг; визначено проблеми управління роздрібним бізнесом банків; здійснено аналіз факторів, що впливають на банківські вклади населення; розглянуто досвід зарубіжних банків у сфері роздрібного бізнесу банків. Запропоновано: використовувати на практиці всі можливості банківського ритейлу, орієнтуватися на залучення більш надійних ресурсів від населення, формувати якісний кредитний портфель; покращувати процес дистанційного обслуговування клієнтів.
The study considers the process of managing the retail business of Ukrainian banks. The theoretical foundations of retail banking have been studied; features of bank retail are determined; the current state of retail banking services is analyzed; the state of the deposit market in the field of retail services was studied; the activity of JSC "Southern" in the market of retail banking services is considered; identified problems of retail business management of banks; the analysis of the factors influencing bank deposits of the population is carried out; the experience of foreign banks in the field of retail business of banks is considered. It is offered: to use in practice all possibilities of bank retail, to be guided by attraction of more reliable resources from the population, to form a qualitative credit portfolio; improve the process of remote customer service.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Marushevska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марушевська В.В. Реферат.pdf321,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.