Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14169
Назва: | Adjustment disorders in international students studying in English during a pandemic |
Інші назви: | Розлади адаптації в іноземних студентів, що навчаються англійською мовою в період пандемії |
Автори: | Leshchyna, I. Asieieva, Yu. Vasylieva, O. Strelnikova, I. Kovalska, N. Лещина, І.В. Асєєва, Ю.О. Васильєва, О.В. Стрельнікова, І.М. Ковальська, Н.А. |
Бібліографічний опис: | Leshchyna I. Adjustment disorders in international students studying in English during a pandemic / I. Leshchyna, Yu. Asieieva, O. Vasylieva, I. Strelnikova, N. Kovalska // Adjustment disorders in international students studying in English during a pandemic. Amazonia Investiga. – 2021. – Vol. 10 (48). – P. 200-208. |
Дата публікації: | 2021 |
Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.34069/AI/2021.48.12.21 |
Ключові слова: | adjustment disorders online learning COVID-19 pandemic anxiety depression psychosomatic disorders foreign students розлади адаптації онлайн-навчання пандемія COVID-19 тривога депресія психосоматичні розлади іноземні студенти |
Короткий огляд (реферат): | The article presents a detailed study of clinical manifestations of adjustment disorders. The aim of our research to study the peculiarities of adjustment disorders of English speaking international students and to develop a system of its psychotherapeutic correction in a medical institution of higher education.
The research methods: theoretical analysis and generalization of literature on the research topic, psychodiagnostic and mathematical-statistical methods.
The study was conducted in the context in English speaking foreign students of reforming educational services in Ukrainian higher education institutions against the background of the COVID-19 pandemic and distance learning. The study based on 103 English speaking foreign students of III-Vth years of education in Kharkiv National Medical University, both sex (52 male and 51 female). The average age of the surveyed foreign students was 22.0±1.8 years. Foreign students were divided into three groups. The first group included 40 fourth-year students, the second group 40 third-year students, the third group consisted of 23 fifth-year students. The survey consisted of several stages and was conducted on-line. The first stage was carried out at the beginning of the quarantine, the second after 3 months. Psycho-corrective measures had a positive effect on the dynamics of mental state in 82.5 % of international students. In 68.7 % there was a reduction in maladaptation. В статті представлено детальне дослідження клінічних проявів розладів адаптації. Мета дослідження: вивчення особливостей розладів адаптації іноземних студентів англомовної форми навчання та розробка системи їх психотерапевтичної корекції в умовах медичного закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення літератури з теми дослідження, психодіагностичні та математико-статистичні методи. Дослідження проводилось в контексті англомовних іноземних студентів щодо реформування освітніх послуг у вищих навчальних закладах України на тлі пандемії COVID-19 та дистанційного навчання. Дослідження проведене на 103 англомовних іноземних студентах III-V курсів Харківського національного медичного університету, обох статей (52 чоловіки та 51 жінка). Середній вік опитаних іноземних студентів становив 22,0±1,8 року. Іноземних студентів розділили на три групи. Перша група включала 40 студентів четвертого курсу, друга група – 40 студентів третього курсу, третя група складалася з 23 студентів п’ятого курсу. Опитування складалося з декількох етапів і проводилося в режимі он-лайн. Перший етап проводився на початку карантину, другий – через 3 місяці. Психокорекційні заходи позитивно вплинули на динаміку психічного стану у 82,5% іноземних студентів. У 68,7% відмічено редукцію дезадаптиіних станів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14169 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Adjustment disorders in international students studying in English during a pandemic.pdf | 336,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.