Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14199
Назва: Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами
Інші назви: The mechanism for ensuring the interaction of banks with customers
Автори: Яценко, О.В.
Yatsenko, A.
Бібліографічний опис: Яценко, О.В. Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами : : дис. … канд. екон. наук : 08.00.08 / Олександра Віталіївна Яценко. – Одеса, 2016. – 193 с.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: взаємодія банку з клієнтами
клієнтоцентричність
профіль клієнта
маркетинг
маркетингова стратегія
система індикаторів
interaction of the bank with customers
customer-centric
customer profile
marketing
marketing strategy
system of indicators
08.00.08 гроші, фінанси і кредит
Короткий огляд (реферат): Проблеми підвищення ефективності управління та досягнення високих результатів діяльності банків, забезпечення їх конкурентоспроможності набувають особливої актуальності в сучасних умовах, відображуючи характер фундаментальних змін на світовому та вітчизняному банківському ринку. Сучасний банківський ринок характеризується жорсткою конкуренцією, що обумовлено глобалізацією економіки, стрімким розвитком інформаційних технологій, удосконаленням бізнес-процесів. В нових умовах ведення бізнесу, коли успіх банку на ринку залежить від ефективності взаємодії з партнерами, в тому числі з клієнтами, застосування традиційного маркетингового інструментарію суттєво обмежене, що зумовлює необхідність перегляду базових маркетингових концепцій та розробки нових підходів до маркетингу, орієнтованих на формування та розвиток довгострокових взаємовідносин з клієнтами.
Problems of improving management efficiency and achieving high performance of banks, ensuring them competitiveness become especially relevant in modern conditions, reflecting the nature of fundamental changes in the world and domestic banking market. The modern banking market is characterized by fierce competition, due to the globalization of the economy, the rapid development of information technologies, improvement of business processes. In the new conditions of doing business, when the success of the bank in the market depends on the effectiveness of interaction with partners, c including with customers, the application of traditional marketing tools are significantly limited, which necessitates a revision of the basic marketing concepts and development of new approaches to marketing, focused on the formation and development of long-term relationships with customers.
Опис: ДОСТУП ДО ДОКУМЕНТУ ТІЛЬКИ НА ТЕРИТОРІЇ БІБЛІОТЕКИ ОНЕУ. Для доступу натисніть на посилання ⬇️
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/DIS/disYatsenko.pdf
Інші ідентифікатори: УДК 336.71: 339.138
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.