Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14199
Title: | Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами |
Other Titles: | The mechanism for ensuring the interaction of banks with customers |
Authors: | Яценко, О.В. Yatsenko, A. |
Citation: | Яценко, О.В. Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами : : дис. … канд. екон. наук : 08.00.08 / Олександра Віталіївна Яценко. – Одеса, 2016. – 193 с. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | взаємодія банку з клієнтами клієнтоцентричність профіль клієнта маркетинг маркетингова стратегія система індикаторів interaction of the bank with customers customer-centric customer profile marketing marketing strategy system of indicators 08.00.08 гроші, фінанси і кредит |
Abstract: | Проблеми підвищення ефективності управління та
досягнення високих результатів діяльності банків, забезпечення їх
конкурентоспроможності набувають особливої актуальності в сучасних умовах,
відображуючи характер фундаментальних змін на світовому та вітчизняному
банківському ринку.
Сучасний банківський ринок характеризується жорсткою конкуренцією,
що обумовлено глобалізацією економіки, стрімким розвитком інформаційних
технологій, удосконаленням бізнес-процесів. В нових умовах ведення бізнесу,
коли успіх банку на ринку залежить від ефективності взаємодії з партнерами, в
тому числі з клієнтами, застосування традиційного маркетингового
інструментарію суттєво обмежене, що зумовлює необхідність перегляду базових
маркетингових концепцій та розробки нових підходів до маркетингу,
орієнтованих на формування та розвиток довгострокових взаємовідносин з
клієнтами. Problems of improving management efficiency and achieving high performance of banks, ensuring them competitiveness become especially relevant in modern conditions, reflecting the nature of fundamental changes in the world and domestic banking market. The modern banking market is characterized by fierce competition, due to the globalization of the economy, the rapid development of information technologies, improvement of business processes. In the new conditions of doing business, when the success of the bank in the market depends on the effectiveness of interaction with partners, c including with customers, the application of traditional marketing tools are significantly limited, which necessitates a revision of the basic marketing concepts and development of new approaches to marketing, focused on the formation and development of long-term relationships with customers. |
Description: | ДОСТУП ДО ДОКУМЕНТУ ТІЛЬКИ НА ТЕРИТОРІЇ БІБЛІОТЕКИ ОНЕУ. Для доступу натисніть на посилання ⬇️ |
URI: | http://local.lib/DIS/disYatsenko.pdf |
Other Identifiers: | УДК 336.71: 339.138 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.