Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.date.accessioned2022-02-09T09:26:50Z-
dc.date.available2022-02-09T09:26:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifierУДК 336.71: 339.138-
dc.identifier.citationЯценко, О.В. Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами : : дис. … канд. екон. наук : 08.00.08 / Олександра Віталіївна Яценко. – Одеса, 2016. – 193 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/DIS/disYatsenko.pdf-
dc.descriptionДОСТУП ДО ДОКУМЕНТУ ТІЛЬКИ НА ТЕРИТОРІЇ БІБЛІОТЕКИ ОНЕУ. Для доступу натисніть на посилання ⬇️-
dc.description.abstractПроблеми підвищення ефективності управління та досягнення високих результатів діяльності банків, забезпечення їх конкурентоспроможності набувають особливої актуальності в сучасних умовах, відображуючи характер фундаментальних змін на світовому та вітчизняному банківському ринку. Сучасний банківський ринок характеризується жорсткою конкуренцією, що обумовлено глобалізацією економіки, стрімким розвитком інформаційних технологій, удосконаленням бізнес-процесів. В нових умовах ведення бізнесу, коли успіх банку на ринку залежить від ефективності взаємодії з партнерами, в тому числі з клієнтами, застосування традиційного маркетингового інструментарію суттєво обмежене, що зумовлює необхідність перегляду базових маркетингових концепцій та розробки нових підходів до маркетингу, орієнтованих на формування та розвиток довгострокових взаємовідносин з клієнтами.en_US
dc.description.abstractProblems of improving management efficiency and achieving high performance of banks, ensuring them competitiveness become especially relevant in modern conditions, reflecting the nature of fundamental changes in the world and domestic banking market. The modern banking market is characterized by fierce competition, due to the globalization of the economy, the rapid development of information technologies, improvement of business processes. In the new conditions of doing business, when the success of the bank in the market depends on the effectiveness of interaction with partners, c including with customers, the application of traditional marketing tools are significantly limited, which necessitates a revision of the basic marketing concepts and development of new approaches to marketing, focused on the formation and development of long-term relationships with customers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвзаємодія банку з клієнтамиen_US
dc.subjectклієнтоцентричністьen_US
dc.subjectпрофіль клієнтаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectсистема індикаторівen_US
dc.subjectinteraction of the bank with customersen_US
dc.subjectcustomer-centricen_US
dc.subjectcustomer profileen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectsystem of indicatorsen_US
dc.subject08.00.08 гроші, фінанси і кредит-
dc.titleМеханізм забезпечення взаємодії банків з клієнтамиen_US
dc.title.alternativeThe mechanism for ensuring the interaction of banks with customersen_US
dc.typeDissertationen_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.