Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБальжик, І.Г.-
dc.date.accessioned2022-02-11T11:57:02Z-
dc.date.available2022-02-11T11:57:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБальжик І. Г. Маркетингова діяльність аграрних підприємств на ринку України (на прикладі РАВК «ЯЛПУГ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / І. Г. Бальжик; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 111 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Balzhyk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються значення маркетингу на аграрному ринку, теоретичні аспекти розвитку аграрного маркетингу з початку свого існування і до сучасності, основні поняття та значення маркетингового відділу на аграрних підприємствах. Проаналізовано діяльність РАВК «ЯЛПУГ», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Визначення конкурентного середовища аграрного підприємства. Запропоновано декілька заходів за для вирішення існуючих проблем. Зокрема, створення відділу маркетингу, впровадження CRM системи, а також просування в газетах та на радіо.en_US
dc.description.abstractThe work considers the importance marketing in the agricultural market, the theoretical aspects of the development of insurance marketing from the beginning of its existence to the present, the basic concepts and importance of the marketing department in agricultural enterprises. The activity of RAVK "YALPUG",, main financial indicators, marketing environment and marketing complex are analyzed. Determination of the competitive environment of an agricultural company. Several measures have been proposed for solving existing problems. In particular, the creation of the marketing department, the implementation of the CRM system, as well as promotion in newspapers and on the radio.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectагромаркетингen_US
dc.subjectАПКen_US
dc.subjectаграрний ринок Україниen_US
dc.subjectсучасний аграрний ринокen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectagromarketingen_US
dc.subjectagrarian market of Ukraineen_US
dc.subjectmodern agrarian marketen_US
dc.titleМаркетингова діяльність аграрних підприємств на ринку України (на прикладі РАВК «ЯЛПУГ»)en_US
dc.title.alternativeMarketing activity of agrarian enterprises in the market of Ukraine (on the example of FAPC "YALPUG")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бальжик І.Г. Реферат.pdf534,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.