Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБановська, К.О.-
dc.date.accessioned2022-02-11T12:01:02Z-
dc.date.available2022-02-11T12:01:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБановська К. О. Маркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / К. О. Бановська; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 116 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Banovska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо трактування сутності поняття маркетингової стратегії підприємства та її складових. Проаналізовано сутність, види та етапи формування стратегії підприємства; сукупність та особливості комплексу маркетингу, проблематика якісного маркетиногово відділу та маркетингової політики на українських підприємствах. Запропоновано розробку рекомендацій щодо поліпшення маркетингової політики у ТОВ «КАТАДИН-ЕКОТЕХН» – одній з провідних торговельних мереж України.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is the marketing policy in the activities of LLC "KATADYN-EKOTEHN" to improve the management system of the enterprise and market promotion of food and consumer goods. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the interpretation of the essence of the concept of marketing strategy of the enterprise. the essence of the concept of marketing strategy of the enterprise and its components. The essence, types and stages of formation of strategy of the enterprise are analyzed; set and features of the marketing complex, issues of quality marketing department and marketing policy at Ukrainian enterprises.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємствen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectmarketing strategy of enterprisesen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleМаркетингова стратегія підприємств в умовах сучасного розвитку бізнесуen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of enterprises in the conditions of modern business developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бановська К.О. Реферат.pdf84,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.