Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14213
Назва: | Digital-маркетинг підприємства в умовах розвитку цифрової економіки |
Інші назви: | Digital marketing of the enterprise in the conditions of digital economy development |
Автори: | Кривенко, Я.В. |
Бібліографічний опис: | Кривенко Я. В. Digital-маркетинг підприємства в умовах розвитку цифрової економіки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Я. В. Кривенко; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | digital-маркетинг цифровий маркетинг digital-агентство digital-стратегія цифрова економіка Інтернет-маркетинг digital marketing digital marketing digital agency digital strategy digital economy Internet marketing |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти digital-маркетингу, його методи, інструменти та особливості побудови digital-стратегії підприємства в сучасних умовах цифровізації економіки на ринку України.
Проаналізовано елементи комплексу маркетингу digital-агентства 4Limes, мікро- та макромаркетингове середовище, у якому функціонує компанія та особливості застосування компанією інструментів digital-маркетингу у рамках своєї комунікаційної політики.
Запропоновано заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності digital-агентства 4Limes: оновлення візуального та контентного оформлення сторінки компанії у соціальній мережі Instagram, наймання спеціаліста із внутрішнього маркетингу, проведення онлайн-конференції на тему автоматизації готельного бізнесу у партнерстві із Бітрікс24. The theoretical aspects of digital marketing, its methods, tools and features of construction of digital strategy of the enterprise in modern conditions of digitalization of economy in the market of Ukraine are considered in the work. The elements of the marketing complex of the digital agency 4Limes, the micro- and macromarketing environment in which the company operates and the peculiarities of the company's use of digital marketing tools within its communication policy are analyzed. Measures to increase the efficiency of marketing activities of the digital agency 4Limes are proposed: updating the visual and content design of the company's Instagram page, hiring an internal marketing specialist, holding an online conference on hotel business automation in partnership with Bitrix24. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Krivenko.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кривенко Я.В. Реферат.pdf | 180,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.