Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривенко, Я.В.-
dc.date.accessioned2022-02-11T12:04:55Z-
dc.date.available2022-02-11T12:04:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКривенко Я. В. Digital-маркетинг підприємства в умовах розвитку цифрової економіки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Я. В. Кривенко; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Krivenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти digital-маркетингу, його методи, інструменти та особливості побудови digital-стратегії підприємства в сучасних умовах цифровізації економіки на ринку України. Проаналізовано елементи комплексу маркетингу digital-агентства 4Limes, мікро- та макромаркетингове середовище, у якому функціонує компанія та особливості застосування компанією інструментів digital-маркетингу у рамках своєї комунікаційної політики. Запропоновано заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності digital-агентства 4Limes: оновлення візуального та контентного оформлення сторінки компанії у соціальній мережі Instagram, наймання спеціаліста із внутрішнього маркетингу, проведення онлайн-конференції на тему автоматизації готельного бізнесу у партнерстві із Бітрікс24.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of digital marketing, its methods, tools and features of construction of digital strategy of the enterprise in modern conditions of digitalization of economy in the market of Ukraine are considered in the work. The elements of the marketing complex of the digital agency 4Limes, the micro- and macromarketing environment in which the company operates and the peculiarities of the company's use of digital marketing tools within its communication policy are analyzed. Measures to increase the efficiency of marketing activities of the digital agency 4Limes are proposed: updating the visual and content design of the company's Instagram page, hiring an internal marketing specialist, holding an online conference on hotel business automation in partnership with Bitrix24.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectdigital-агентствоen_US
dc.subjectdigital-стратегіяen_US
dc.subjectцифрова економікаen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectdigital agencyen_US
dc.subjectdigital strategyen_US
dc.subjectdigital economyen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.titleDigital-маркетинг підприємства в умовах розвитку цифрової економікиen_US
dc.title.alternativeDigital marketing of the enterprise in the conditions of digital economy developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривенко Я.В. Реферат.pdf180,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.