Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14214
Назва: | Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE») |
Інші назви: | Marketing communications at the enterprise in the field of services (on the example of beauty salon "STYLE DELUXE") |
Автори: | Мартинова, Г.Д. |
Бібліографічний опис: | Мартинова Г. Д. Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Г. Д. Мартинова; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 101 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | реклама маркетинг маркетингова діяльність маркетингова стратегія салон краси таргет мережа Інтернет advertising marketing marketing activity marketing strategy beauty salon target Internet |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто ринок послуг країни в індустрії краси, сучасні
підходи в розвитку маркетингових комунікацій.
Представлена загальна характеристика закладу салону краси «Style Deluxe». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства на ринку м. Одеси. Визначено місце комунікацій маркетингу у комплексі маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe».
Запропоновано заходи з удосконалення маркетинговії діяльності
підприємства (на прикладі салону краси «Style Deluxe»).
Були розроблені рекомендації, щодо удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe» та розраховано економічно обґрунтувати
запропоновані заходи щодо удосконалення маркетинговї діяльності салону краси «Style Deluxe». The paper considers the market of services of the country in the beauty industry, modern approaches in the development of marketing communications. The general characteristics of the Style Deluxe beauty salon are presented. The analysis of the marketing environment of the enterprise in the market of Odessa is carried out. The place of marketing communications in the complex of marketing activity of beauty salon "Style Deluxe" is determined Measures to improve the marketing activities of the company (for example, beauty salon "Style Deluxe"). Recommendations were developed to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe" and calculated to economically justify the proposed measures to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe". |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Martynova1.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мартинова Г.Д. Реферат.pdf | 87,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.