Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинова, Г.Д.-
dc.date.accessioned2022-02-11T12:24:50Z-
dc.date.available2022-02-11T12:24:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМартинова Г. Д. Маркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Г. Д. Мартинова; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 101 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Martynova1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто ринок послуг країни в індустрії краси, сучасні підходи в розвитку маркетингових комунікацій. Представлена загальна характеристика закладу салону краси «Style Deluxe». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства на ринку м. Одеси. Визначено місце комунікацій маркетингу у комплексі маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe». Запропоновано заходи з удосконалення маркетинговії діяльності підприємства (на прикладі салону краси «Style Deluxe»). Були розроблені рекомендації, щодо удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Style Deluxe» та розраховано економічно обґрунтувати запропоновані заходи щодо удосконалення маркетинговї діяльності салону краси «Style Deluxe».en_US
dc.description.abstractThe paper considers the market of services of the country in the beauty industry, modern approaches in the development of marketing communications. The general characteristics of the Style Deluxe beauty salon are presented. The analysis of the marketing environment of the enterprise in the market of Odessa is carried out. The place of marketing communications in the complex of marketing activity of beauty salon "Style Deluxe" is determined Measures to improve the marketing activities of the company (for example, beauty salon "Style Deluxe"). Recommendations were developed to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe" and calculated to economically justify the proposed measures to improve the marketing activities of the beauty salon "Style Deluxe".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectсалон красиen_US
dc.subjectтаргетen_US
dc.subjectмережа Інтернетen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectbeauty salonen_US
dc.subjecttargeten_US
dc.subjectInterneten_US
dc.titleМаркетингові комунікації на підприємстві в сферах послуг (на прикладі салону краси «STYLE DELUXE»)en_US
dc.title.alternativeMarketing communications at the enterprise in the field of services (on the example of beauty salon "STYLE DELUXE")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинова Г.Д. Реферат.pdf87,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.