Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14215
Назва: Особливості маркетингової діяльності закладів відпочинку в соціальних мережах
Інші назви: Features of marketing activities of recreation facilities in social networks
Автори: Норенко, М.В.
Бібліографічний опис: Норенко М. В. Особливості маркетингової діяльності закладів відпочинку в соціальних мережах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / М. В. Норенко; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: соціальні мережі
SMM
маркетингова діяльність
Instagram
Facebook
маркетинг в соціальних мережах
таргетинг
Social media marketing
просування
social networks
SMM
marketing activities
Instagram
Facebook
social media marketing
targeting
Social media marketing
promotion
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються сутність, види та функції соціальних мереж, управління відносинами зі споживачами за допомогою SMM інструментів, особливості просування в соціальних мережах. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства ФОП Безнесюк В.М. Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві ФОП Безнесюк В.М. та проведено дослідження маркетингового середовища даного підприємства. Запропоновано заходи стосовно удосконалення маркетингової діяльності ФОП Безнесюк В.М. у соціальних мережах: створення відділу маркетингу; купівля реклами у відомих блогерів в Instagram; просування послуг підприємства ФОП Безнесюк В.М. за допомогою таргетованої реклами в Instagram та Facebook; розміщення реклами у Facebook cпільнотах. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів вдосконалення маркетингової діяльності у соціальних мережах.
The essence, types and functions of social networks, management of relations with consumers by means of SMM tools, features of advancement in social networks are considered in the work. The organizational and economic characteristic of activity of the enterprise FOP Beznesyuk VM is given. The marketing complex at the enterprise FOP Beznesyuk V.M. is analyzed and a study of the marketing environment of the enterprise. Measures are proposed to improve the marketing activities of FOP Beznesyuk V.M. in social networks: creation of a marketing department; buying ads from famous bloggers on Instagram; promotion of services of the enterprise FOP Beznesyuk V.M. through targeted advertising on Instagram and Facebook; advertising on Facebook communities. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity in social networks is presented.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Norenko1.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Норенко М.В. Реферат.pdf590,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.