Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14216
Title: | Інтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовах |
Other Titles: | Internet marketing of an agency "OdesSeo" in modern conditions |
Authors: | Трофімова, О.Ю. |
Citation: | Трофімова О. Ю. Інтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / О. Ю. Трофімова; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 118 с. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | нтернет-маркетинг цифровий маркетинг SEO SMM контекстна реклама LTV інфопродукт стартап MVP монетизація Internet marketing digital marketing SEO SMM contextual advertising LTV info product startup MVP monetization |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу.
Проаналізовано вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ, які
впливають на діяльність агентств з Інтернет-маркетингу та ринок Інтернет-реклами,
діяльність ФОП “Берегуля” (агентство “OdesSeo”), його маркетингову діяльність та
конкурентоспроможність.
Запропоновано стратегію з подальшого розвитку маркетингової діяльності, проведене
опитування, на основі якого сформовано план курсів з комплексного Інтернет-маркетингу та
медіаплан з їх просування в Інтернеті, розраховано прибуток від курсів, надано пропозицію з
інвестування в стартапи, розраховано дохід від інвестицій. Author analysis the influence of external and internal factors that affect the activities of Internet marketing agencies and the Internet advertising market, the activities of FOP "Beregulya" (agency "OdesSeo"), its marketing activities and competitiveness. A strategy for further development of marketing activities was proposed, a survey was conducted, based on which a plan of courses on integrated Internet marketing and a media plan for their promotion on the Internet were formed, income from courses was calculated, an offer to invest in startups was provided, investment income was calculated. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Trofimova.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Трофімова О.Ю. Реферат.pdf | 168,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.