Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14216
Назва: | Інтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовах |
Інші назви: | Internet marketing of an agency "OdesSeo" in modern conditions |
Автори: | Трофімова, О.Ю. |
Бібліографічний опис: | Трофімова О. Ю. Інтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / О. Ю. Трофімова; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 118 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | нтернет-маркетинг цифровий маркетинг SEO SMM контекстна реклама LTV інфопродукт стартап MVP монетизація Internet marketing digital marketing SEO SMM contextual advertising LTV info product startup MVP monetization |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу.
Проаналізовано вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ, які
впливають на діяльність агентств з Інтернет-маркетингу та ринок Інтернет-реклами,
діяльність ФОП “Берегуля” (агентство “OdesSeo”), його маркетингову діяльність та
конкурентоспроможність.
Запропоновано стратегію з подальшого розвитку маркетингової діяльності, проведене
опитування, на основі якого сформовано план курсів з комплексного Інтернет-маркетингу та
медіаплан з їх просування в Інтернеті, розраховано прибуток від курсів, надано пропозицію з
інвестування в стартапи, розраховано дохід від інвестицій. Author analysis the influence of external and internal factors that affect the activities of Internet marketing agencies and the Internet advertising market, the activities of FOP "Beregulya" (agency "OdesSeo"), its marketing activities and competitiveness. A strategy for further development of marketing activities was proposed, a survey was conducted, based on which a plan of courses on integrated Internet marketing and a media plan for their promotion on the Internet were formed, income from courses was calculated, an offer to invest in startups was provided, investment income was calculated. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Trofimova.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трофімова О.Ю. Реферат.pdf | 168,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.