Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофімова, О.Ю.-
dc.date.accessioned2022-02-11T12:45:11Z-
dc.date.available2022-02-11T12:45:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТрофімова О. Ю. Інтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / О. Ю. Трофімова; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 118 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Trofimova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу. Проаналізовано вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ, які впливають на діяльність агентств з Інтернет-маркетингу та ринок Інтернет-реклами, діяльність ФОП “Берегуля” (агентство “OdesSeo”), його маркетингову діяльність та конкурентоспроможність. Запропоновано стратегію з подальшого розвитку маркетингової діяльності, проведене опитування, на основі якого сформовано план курсів з комплексного Інтернет-маркетингу та медіаплан з їх просування в Інтернеті, розраховано прибуток від курсів, надано пропозицію з інвестування в стартапи, розраховано дохід від інвестицій.en_US
dc.description.abstractAuthor analysis the influence of external and internal factors that affect the activities of Internet marketing agencies and the Internet advertising market, the activities of FOP "Beregulya" (agency "OdesSeo"), its marketing activities and competitiveness. A strategy for further development of marketing activities was proposed, a survey was conducted, based on which a plan of courses on integrated Internet marketing and a media plan for their promotion on the Internet were formed, income from courses was calculated, an offer to invest in startups was provided, investment income was calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectнтернет-маркетингen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectLTVen_US
dc.subjectінфопродуктen_US
dc.subjectстартапen_US
dc.subjectMVPen_US
dc.subjectмонетизаціяen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectcontextual advertisingen_US
dc.subjectLTVen_US
dc.subjectinfo producten_US
dc.subjectstartupen_US
dc.subjectMVPen_US
dc.subjectmonetizationen_US
dc.titleІнтернет-маркетинг агентства “OdesSeo” в сучасних умовахen_US
dc.title.alternativeInternet marketing of an agency "OdesSeo" in modern conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофімова О.Ю. Реферат.pdf168,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.