Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14217
Title: PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»)
Other Titles: PR in the marketing activities of the enterprise (on the example of the restaurant «Seged»)
Authors: До Данг Кіеу Чінь
Citation: До Данг Кіеу Чінь PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / До Данг Кіеу Чінь; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 105 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: реклама
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
ресторан
PR
PR-просування
advertising
marketing
marketing activity
marketing strategy
restaurant
PR
PR-promotion
Abstract: У роботі визначена cутність PR та його роль у маркетинговій діяльності підприємства, розглянута cпецифіка PR-просування на ринку ресторанного господарства та проаналізовано сучасні трендів PR-просування на ринку ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19. Представлена загальна характеристика закладу ресторану «Сегед» та показники виробничо-фінансової діяльності. Визначена оцінка діяльності закладу «Сегед» з просування послуг інструментами PR, досліджено комплекс маркетингу та проаналізовано конкурентне і маркетингове середовище. Запропоновано заходи з удосконалення PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»): було розроблено рекомендації щодо удосконалення PR у маркетинговій діяльності ресторану «Сегед» та розраховано економічно обґрунтувати запропоновані заходи щодо удосконалення PR у маркетинговій діяльності ресторану «Сегед».
The essence of PR and its role in the marketing activity of the enterprise is determined in the work, the specifics of PR-promotion in the restaurant market are considered and the modern trends of PR-promotion in the restaurant market in the conditions of COVID-19 pandemic are analyzed. The general characteristics of the restaurant "Seged" are presented and the marketing activity is analyzed. The evaluation of the activity of the restaurant "Szeged" on the promotion of services with PR tools is determined and the competitive environment of the researched institution is analyzed. Measures to improve PR in the marketing activities of the enterprise are proposed (on the example of the restaurant «Szeged»): recommendations were developed to improve the PR in the marketing activities of the restaurant "Szeged" and calculated to economically justify the proposed measures to improve PR in the marketing activities of the restaurant "Szeged".
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Dang.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
До Данг Кіеу Реферат.pdf435,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.