Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14217
Назва: PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»)
Інші назви: PR in the marketing activities of the enterprise (on the example of the restaurant «Seged»)
Автори: До Данг Кіеу Чінь
Бібліографічний опис: До Данг Кіеу Чінь PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / До Данг Кіеу Чінь; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 105 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: реклама
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
ресторан
PR
PR-просування
advertising
marketing
marketing activity
marketing strategy
restaurant
PR
PR-promotion
Короткий огляд (реферат): У роботі визначена cутність PR та його роль у маркетинговій діяльності підприємства, розглянута cпецифіка PR-просування на ринку ресторанного господарства та проаналізовано сучасні трендів PR-просування на ринку ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19. Представлена загальна характеристика закладу ресторану «Сегед» та показники виробничо-фінансової діяльності. Визначена оцінка діяльності закладу «Сегед» з просування послуг інструментами PR, досліджено комплекс маркетингу та проаналізовано конкурентне і маркетингове середовище. Запропоновано заходи з удосконалення PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»): було розроблено рекомендації щодо удосконалення PR у маркетинговій діяльності ресторану «Сегед» та розраховано економічно обґрунтувати запропоновані заходи щодо удосконалення PR у маркетинговій діяльності ресторану «Сегед».
The essence of PR and its role in the marketing activity of the enterprise is determined in the work, the specifics of PR-promotion in the restaurant market are considered and the modern trends of PR-promotion in the restaurant market in the conditions of COVID-19 pandemic are analyzed. The general characteristics of the restaurant "Seged" are presented and the marketing activity is analyzed. The evaluation of the activity of the restaurant "Szeged" on the promotion of services with PR tools is determined and the competitive environment of the researched institution is analyzed. Measures to improve PR in the marketing activities of the enterprise are proposed (on the example of the restaurant «Szeged»): recommendations were developed to improve the PR in the marketing activities of the restaurant "Szeged" and calculated to economically justify the proposed measures to improve PR in the marketing activities of the restaurant "Szeged".
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dang.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До Данг Кіеу Реферат.pdf435,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.