Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14224
Назва: Особливості дистанційного менеджменту персоналу в умовах пандемії COVID-19
Інші назви: Features of remote personnel managementin the COVID-19 pandemic
Автори: Збрицька, Т.П.
Дашян, А.С.
Zbrytska, T.
Dashian, A.
Бібліографічний опис: Збрицька Т. П. Особливості дистанційного менеджменту персоналу в умовах пандемії COVID-19 / Т. П. Збрицька, А.С. Дашян // Молодий вчений. – 2021. – № 12 (100). – С. 79-83.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-12-100-17
Ключові слова: менеджмент персоналу
дистанційний менеджмент
менеджмент
організація робочого процесу
комунікація
мотивація
personnel management
remote management
management
workflow organization
communication,motivation
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено перехід підприємств у час коронавірусної кризи 2020-2021 років до роботи у дистанційному чи віддаленому режимі, окремо висвітлено перехід менеджменту персоналу до віддаленого способу роботи з працівниками. Актуальність теми визначено нещодавніми змінами роботи більшості підприємств в умовах пандемії Covid-19. Наукова новизна статті визначена практичними рекомендаціями з менеджменту підприємства в умовах дистанційної роботи. Проаналізовано основні переваги та недоліки роботи у ремоут-режимі, надано приклади позитивних та негативних сторін сучасних процесів в умовах пандемії та локдаунів. Окрім цього було зазначено щодо можливості проводити подальші реформи менеджменту персоналу на дистанційній основі та підприємств навіть після закінчення коронавірусної пандемії. Надано практичні пропозиції для імплементації реформ та покращення діяльності підприємства з утримання та мотивації співробітників. Запропоновано поради з управління персоналом, установлення цілей та задач працівників й активної допомоги в адаптації персоналу до дистанційної роботи. Також висвітлено методи боротьби з професійним вигоранням та немотивованістю працівників. Запропоновано більш ефективні комунікації між управлінським персоналом, відділом кадрів (HR-департаментом) та рядовими працівниками компаній.
The article examines the transition of enterprises during the coronavirus crisis of 2020-2021 to work remotely or remotely, highlights the transition of personnel management to a remote way of working with employees. The urgency of the topic is determined by the recent changes in the work of most companies in the Covid-19 pandemic. What remains unresolved in the digital transformation of human resource management during the pandemic requires further research, particularly to identify and summarize the trends and factors contributing to this change, and to identify issues and obstacles that arise throughout the process. The scientific novelty of the article is determined by practical recommendations for the management of the enterprise in the conditions of remote work, given examples of management decisions and practical behavior, which supports the recommendations. This article aims to reveal the essence and importance of remote control in modern conditions of remote operation of most enterprises, on the example of virtual organizations to determine the possibility of effective use of this organizational form. The main advantages and disadvantages of remote working mode operation are analyzed, examples of positive and negative sides of modern processes in a pandemic and lockdown are given. In addition, the possibility of further reforms of remote management of enterprises and enterprises even after the end of the coronavirus pandemic was mentioned. Practical proposals for the implementation of reforms and improvement of the company's activities to retain and motivate employees are provided. Advice on personnel management, setting goals and objectives for employees and active assistance in adapting staff to remote work is offered. Moreover, statistics on factors, which lead to determination of worker’s eligibility for remote work is presented along with explanation of the factors. Methods of combating burnout and lack of motivation of employees are also covered. More efficient ways of communications between management, Human resources and ordinary employees of companies are proposed. Conclusions about development of long-term possibilities for remote work are made and presented in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14224
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.