Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Title: Формування конкурентної стратегії консалтингового підприємства
Other Titles: Formation of a consulting company's competitive strategy
Authors: Дубєнко, К.В.
Citation: Дубєнко К. В. Формування конкурентної стратегії консалтингового підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / К. В. Дубєнко; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 80 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентна стратегія
ринку консалтингових послуг
метод PEST – аналізу
SWOT-аналіз
дерево цілей
SIPOC – аналіз
ієрархічна структура робіт
мережева модель «час-витрати»
competitive strategy
market of consulting services
method of PEST - analysis
SWOT-analysis
goal tree
SIPOC - analysis
hierarchical structure of works
network model "timecost"
Abstract: Проаналізовано ринок консалтингових послуг України та встановлено найбільш впливові фактори зовнішнього середовища. Сформовано конкурентну стратегію діяльності ТОВ "Євлада" та запропоновано заходи щодо її реалізації.
The Ukrainian market of consulting services is analysed. The most influential factors of the external environment are determined. The competitive strategy of Evlada LLC activity is formed and measures on its realization are offered.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Dubenko.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дубєнко К.В. Реферат.pdf500,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.