Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Назва: Формування конкурентної стратегії консалтингового підприємства
Інші назви: Formation of a consulting company's competitive strategy
Автори: Дубєнко, К.В.
Бібліографічний опис: Дубєнко К. В. Формування конкурентної стратегії консалтингового підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / К. В. Дубєнко; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 80 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентна стратегія
ринку консалтингових послуг
метод PEST – аналізу
SWOT-аналіз
дерево цілей
SIPOC – аналіз
ієрархічна структура робіт
мережева модель «час-витрати»
competitive strategy
market of consulting services
method of PEST - analysis
SWOT-analysis
goal tree
SIPOC - analysis
hierarchical structure of works
network model "timecost"
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано ринок консалтингових послуг України та встановлено найбільш впливові фактори зовнішнього середовища. Сформовано конкурентну стратегію діяльності ТОВ "Євлада" та запропоновано заходи щодо її реалізації.
The Ukrainian market of consulting services is analysed. The most influential factors of the external environment are determined. The competitive strategy of Evlada LLC activity is formed and measures on its realization are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dubenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубєнко К.В. Реферат.pdf500,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.