Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14227
Title: Удосконалення системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвитку
Other Titles: Improving the bank's personnel management system on the basis of customer-oriented development
Authors: Кошелапова, Ю.В.
Citation: Кошелапова Ю. В. Удосконалення системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвитку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / Ю. В. Кошелапова; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 84 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління персоналом
клієнтоорієнтований підхід
конкурентна позиція
персоналізація послуг
банківські послуги
банківський ринок
матриці компетентностей
personnel management
customer-oriented approach
competitive position
personalization of services
banking services
banking market
competency matrix
Abstract: У роботі розглядаються основні системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвитку. Проаналізовано конкурентну позицію банку та ринку банківських послуг. Сформовано модель процесу атестації робітників банку з урахуванням клієнтоорієнтованого підходу та запропоновано процес анкетного опитування й формування моделі компетентностей працівників банку. З використанням методу рангової кореляції підтверджено достовірність виконаного анкетного опитування та сформовано модель компетентностей. Обґрунтовано економічну доцільність запровадження тренінгів з командної роботи.
The main systems of personnel management of the bank on the basis of customer-oriented development are considered in the work.The competitive position of the bank and the market of banking services is analyzed. The model of the process of attestation of the bank's employees is formed taking into account the client-oriented approach and the process of questionnaire survey and formation of the model of competencies of the bank's employees is proposed. Using the method of rank correlation, the reliability of the questionnaire was confirmed and a model of competencies was formed. The economic expediency of introducing trainings on teamwork is substantiated.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Koshelapova.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кошелапова Ю.В. Реферат.pdf416,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.