Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелапова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2022-02-16T08:26:05Z-
dc.date.available2022-02-16T08:26:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКошелапова Ю. В. Удосконалення системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвитку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / Ю. В. Кошелапова; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Koshelapova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвитку. Проаналізовано конкурентну позицію банку та ринку банківських послуг. Сформовано модель процесу атестації робітників банку з урахуванням клієнтоорієнтованого підходу та запропоновано процес анкетного опитування й формування моделі компетентностей працівників банку. З використанням методу рангової кореляції підтверджено достовірність виконаного анкетного опитування та сформовано модель компетентностей. Обґрунтовано економічну доцільність запровадження тренінгів з командної роботи.en_US
dc.description.abstractThe main systems of personnel management of the bank on the basis of customer-oriented development are considered in the work.The competitive position of the bank and the market of banking services is analyzed. The model of the process of attestation of the bank's employees is formed taking into account the client-oriented approach and the process of questionnaire survey and formation of the model of competencies of the bank's employees is proposed. Using the method of rank correlation, the reliability of the questionnaire was confirmed and a model of competencies was formed. The economic expediency of introducing trainings on teamwork is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління персоналомen_US
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectперсоналізація послугen_US
dc.subjectбанківські послугиen_US
dc.subjectбанківський ринокen_US
dc.subjectматриці компетентностейen_US
dc.subjectpersonnel managementen_US
dc.subjectcustomer-oriented approachen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectpersonalization of servicesen_US
dc.subjectbanking servicesen_US
dc.subjectbanking marketen_US
dc.subjectcompetency matrixen_US
dc.titleУдосконалення системи управління персоналом банку на засадах клієнтоорієнтованого розвиткуen_US
dc.title.alternativeImproving the bank's personnel management system on the basis of customer-oriented developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кошелапова Ю.В. Реферат.pdf416,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.