Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14230
Назва: Формування маркетингової стратегії торгового підприємства
Інші назви: Formation of the commercial enterprise marketing strategy
Автори: Сусленко, Ю.М.
Бібліографічний опис: Сусленко Ю. М. Формування маркетингової стратегії торгового підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / Ю. М. Сусленко; наук. кер. О. В. Осичка; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 93 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
маркетингова стратегія
торгове підприємство
управління
конкурентна позиція
enterprise
marketing strategy
trading enterprise
management
competitive position
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії торгового підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток аграрних підприємств України, конкурентну позицію аграрного підприємства. Розроблено маркетингову стратегію торгового підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation of the commercial enterprise marketing strategy. The factors influencing the development of trading enterprises of Ukraine, the competitive position of agricultural enterprises are analyzed. The marketing strategy of the trading company is developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Suslenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сусленко Ю.М. Реферат.pdf173,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.