Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14230
Title: Формування маркетингової стратегії торгового підприємства
Other Titles: Formation of the commercial enterprise marketing strategy
Authors: Сусленко, Ю.М.
Citation: Сусленко Ю. М. Формування маркетингової стратегії торгового підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / Ю. М. Сусленко; наук. кер. О. В. Осичка; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 93 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
маркетингова стратегія
торгове підприємство
управління
конкурентна позиція
enterprise
marketing strategy
trading enterprise
management
competitive position
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії торгового підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток аграрних підприємств України, конкурентну позицію аграрного підприємства. Розроблено маркетингову стратегію торгового підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation of the commercial enterprise marketing strategy. The factors influencing the development of trading enterprises of Ukraine, the competitive position of agricultural enterprises are analyzed. The marketing strategy of the trading company is developed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Suslenko.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сусленко Ю.М. Реферат.pdf173,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.