Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСусленко, Ю.М.-
dc.date.accessioned2022-02-16T09:57:29Z-
dc.date.available2022-02-16T09:57:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСусленко Ю. М. Формування маркетингової стратегії торгового підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій» / Ю. М. Сусленко; наук. кер. О. В. Осичка; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Suslenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії торгового підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток аграрних підприємств України, конкурентну позицію аграрного підприємства. Розроблено маркетингову стратегію торгового підприємства.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of formation of the commercial enterprise marketing strategy. The factors influencing the development of trading enterprises of Ukraine, the competitive position of agricultural enterprises are analyzed. The marketing strategy of the trading company is developed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectторгове підприємствоen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecttrading enterpriseen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.titleФормування маркетингової стратегії торгового підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of the commercial enterprise marketing strategyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сусленко Ю.М. Реферат.pdf173,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.