Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14239
Назва: Управління якістю надання готельних послуг на прикладі готелю «Айвазовський»
Інші назви: Management of hotel services on the example of the hotel "Aivazovsky"
Автори: Остапенко, Д.В.
Бібліографічний опис: Остапенко Д. В. Управління якістю надання готельних послуг на прикладі готелю «Айвазовський»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / Д. В. Остапенко; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 107 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
управління
готельне господарство
підприємство готельного господарства
ефективність
quality
management
hotel industry
hotel enterprise
efficiency
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано основні методи управління в готелі, визначено теоретичні підходи до управління якістю в сфері готельних послуг, розглянуто методику впровадження системи менеджменту якості на підприємстві готельного господарств. Проведена загальна характеристика готелю «Айвазовський», досліджено управління персоналом у готелі «Aйвазовський, здійснена оцінка ефективності системи якості готельного підприємства. Запропоновані рекомендації щодо удосконалення механізму управління якістю у готелі «Айвазовський», сформована система управління якістю в готелі , визначена економічна ефективність розроблених заходів.
In this work analyzes the main methods of hotel management, identifies theoretical approaches to quality management in the field of hotel services, considers the method of implementing a quality management system at the hotel industry. The general characteristics of the hotel "Aivazovsky" are carried out, the personnel management in the hotel "Aivazovsky" is investigated, the efficiency of the quality system of the hotel enterprise is estimated. Recommendations for improving the quality management mechanism in the hotel "Aivazovsky" are proposed, the quality management system in the hotel is formed, the economic efficiency of the developed measures is determined.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапенко Д.В. Реферат.pdf383,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.