Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Д.В.-
dc.date.accessioned2022-02-17T11:07:07Z-
dc.date.available2022-02-17T11:07:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстапенко Д. В. Управління якістю надання готельних послуг на прикладі готелю «Айвазовський»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / Д. В. Остапенко; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 107 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано основні методи управління в готелі, визначено теоретичні підходи до управління якістю в сфері готельних послуг, розглянуто методику впровадження системи менеджменту якості на підприємстві готельного господарств. Проведена загальна характеристика готелю «Айвазовський», досліджено управління персоналом у готелі «Aйвазовський, здійснена оцінка ефективності системи якості готельного підприємства. Запропоновані рекомендації щодо удосконалення механізму управління якістю у готелі «Айвазовський», сформована система управління якістю в готелі , визначена економічна ефективність розроблених заходів.en_US
dc.description.abstractIn this work analyzes the main methods of hotel management, identifies theoretical approaches to quality management in the field of hotel services, considers the method of implementing a quality management system at the hotel industry. The general characteristics of the hotel "Aivazovsky" are carried out, the personnel management in the hotel "Aivazovsky" is investigated, the efficiency of the quality system of the hotel enterprise is estimated. Recommendations for improving the quality management mechanism in the hotel "Aivazovsky" are proposed, the quality management system in the hotel is formed, the economic efficiency of the developed measures is determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectпідприємство готельного господарстваen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjecthotel enterpriseen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleУправління якістю надання готельних послуг на прикладі готелю «Айвазовський»en_US
dc.title.alternativeManagement of hotel services on the example of the hotel "Aivazovsky"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапенко Д.В. Реферат.pdf383,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.