Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄсіна, О.Г.-
dc.contributor.authorYesina, O.-
dc.date.accessioned2022-04-21T06:55:11Z-
dc.date.available2022-04-21T06:55:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄсіна О. Г. Деякі аспекти формування цифрової компетентності студентів ЗВО. / О. Г Єсіна // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали V Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Одеса, 3-4 лютого 2022 р.). ¬ Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 322-324.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14276-
dc.description.abstractДосліджено інструменти визначення й покращення рівня цифрових компетентностей студентів ЗВО, зокрема Рамки цифрових компетентностей та Національний тест «Цифрограм». Виділено умови формування високого рівня цифрових компетентностей майбутніх фахівців.en_US
dc.description.abstractThe tools for determining and improving the level of digital competencies of university students, in particular, the Framework for Digital Competences and the National Test "Tsifrogramm" were studied. The conditions for the formation of a high level of digital competencies of future specialists are identified-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectцифрові компетентностіen_US
dc.subjectРамка цифрових компетентностейen_US
dc.subjectЦифрограм 2.0en_US
dc.subjectДіяen_US
dc.subjectцифрова освітаen_US
dc.subjectDigital Competencesen_US
dc.subjectDigital Competences Frameworken_US
dc.subjectDigit 2.0en_US
dc.titleДеякі аспекти формування цифрової компетентності студентів ЗВОen_US
dc.title.alternativeSome aspects of the formation of digital competence of university studentsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЄСІНА_ТЕЗИ_НМК_ОНЕУ_2022_323-325.pdf144,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.