Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2022-04-26T07:51:19Z-
dc.date.available2022-04-26T07:51:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Маркетингові інструменти та їх значення в системі економічної безпеки підприємства / О. В. Орлик // Економічна кібернетика: комп’ютерні технології в бізнесі: матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції, (Дніпро, 1-2 березня 2022 р.) – Дніпро: УДУНТ, 2022. – С. 142-145.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14284-
dc.description.abstractРозглядаються сучасні маркетингові інтернет-технології, які дозволяють отримувати переваги перед конкурентами та підтримувати на належному рівні економічну безпеку підприємства.en_US
dc.description.abstractModern marketing Internet technologies are considered that take into account the advantages over competitors and are observed at the proper level of economic security of the enterpris-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectсистема економічної безпекиen_US
dc.subjectінтернет-технологіїen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjecteconomic security systemen_US
dc.subjectInternet technologiesen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.titleМаркетингові інструменти та їх значення в системі економічної безпеки підприємстваen_US
dc.title.alternativeMarketing tools and their importance in enterprise economic securityen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.