Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478
Title: Соціальні мережі у просуванні бізнесу
Other Titles: Social networks in business promotion
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Соціальні мережі у просуванні бізнесу / О. В. Орлик, А. В. Васюта // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VІ Міжнародна наук.-практ. конф. (Полтава, 19 травня, 2022 р.). ¬ Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1068–1071.
Issue Date: 2022
Keywords: інтернет технології
SMМ
бізнес
соціальні мережі
Internet technologies
SMM
business
social networks
Abstract: Розглядається значення для бізнесу такого інструменту маркетингу як SMM. Визначено, що саме дають соціальні мережі для бізнесу та його просування
The meaning of such a marketing tool as SMM for business is considered. It is defined what gives social networks for business and its promotion
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соціальні мережі у просуванні бізнесу.pdf280,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.