Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2022-06-27T08:49:21Z-
dc.date.available2022-06-27T08:49:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Соціальні мережі у просуванні бізнесу / О. В. Орлик, А. В. Васюта // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VІ Міжнародна наук.-практ. конф. (Полтава, 19 травня, 2022 р.). ¬ Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1068–1071.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478-
dc.description.abstractРозглядається значення для бізнесу такого інструменту маркетингу як SMM. Визначено, що саме дають соціальні мережі для бізнесу та його просуванняen_US
dc.description.abstractThe meaning of such a marketing tool as SMM for business is considered. It is defined what gives social networks for business and its promotion-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінтернет технологіїen_US
dc.subjectSMМen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectInternet technologiesen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleСоціальні мережі у просуванні бізнесуen_US
dc.title.alternativeSocial networks in business promotionen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальні мережі у просуванні бізнесу.pdf280,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.